Sprzedaż i obsługa klienta w Biurze Podróży

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak:
• Zwiększyć sprzedaż oferty turystycznej (ilość i jakość sprzedaży)
• Zatrzymać klientów w Biurze czyli ograniczyć „migrację” klientów od biura do biura
• Skłonić klientów do zakupu „tu i teraz”
• Skrócić czas rozmowy z klientem
• Przyśpieszyć decyzję zakupową klienta
• Skutecznie sprzedawać oferty przez e-mail i telefon
• Wykorzystać narzędzia i zasoby w celu uzyskania wyższych wyników sprzedaży

Proponowane na szkoleniu rozwiązania zostały już sprawdzone i pozytywnie ocenione przez dotychczasowych uczestników oraz przyniosły im wymierny wzrost sprzedaży już w kilka dni po szkoleniu.

Program szkolenia dla Biur Podróży „Wzrost sprzedaży wycieczek”

1. Proces podejmowania decyzji o zakupie wycieczki
• Bariery w sprzedaży. Co należy zrobić żeby klient kupił?
• Etapy podejmowania decyzji przez klienta.
• Błędne koło „chodzenia klienta od biura do biura”. Jak go unikać?
• Formy kontaktu z klientem (biuro, telefon, e-mail). Skuteczność sprzedaży w zależności od formy kontaktu.

2. Oczekiwania klienta
• Dlaczego klienci kupują wycieczki? Różnice między potrzebami a oczekiwaniami.
• Jak zadawać pytania o oczekiwania klienta? Ankieta badania potrzeb.
• Pytanie o budżet. Czy warto pytać i jak zadać skutecznie to pytanie?
• Kryteria podstawowe i wyższego rzędu. Od czego zacząć badanie oczekiwań klienta?
• Wykorzystanie ankiety badania potrzeb w celu zatrzymania klienta w biurze.

3. Wartość oferty w oczach klienta
• Kryteria wyboru oferty przez klienta. Co kieruje klientem, że kupuje wycieczkę w innym biurze?
• Wartość oferty. Kiedy wycieczka ma wartość dla klienta?
• Nie tylko język korzyści. Skuteczne metody budowania wartości wycieczki w oczach klienta.
• Przedstawienie oferty z wykorzystaniem metod budowania wartości.
• Zasada 10-6-2 czyli efektywność wykorzystania czasu rozmowy z klientem.

4. Decyzja klienta i finalizowanie rozmowy
• Cel klienta i cel doradcy. Jak sterować rozmową aby klient kupił wycieczkę?
• Postawa doradcy w kontakcie z klientem. Dlaczego jedni sprzedają i a inni nie?
• Procedura finalizowania rozmowy. Jak nie wypuścić klienta „z rąk”?
• Działania doradcy w zależności od etapu decyzyjnego klienta
• Utrzymanie kontaktu z klientem w przypadku odroczenia decyzji o zakupie, czyli to jeszcze nie koniec!

Terminy szkoleń – Wrocław

Lipiec:
14.07, 15.07, 17.07, 21.07, 22.07, 24.07, 28.07, 29.07, 31.07

Sierpień
4.08, 5.08, 7.08, 11.08, 12.08, 14.08, 18.08, 19.08, 21.08, 25.08, 26.08, 28.08

Wrzesień
1.09, 2.09

 

Trener prowadzący

Krzysztof Adamski