Szkolenia dla Biur Podróży

Trenerzy prowadzący zajęcia

Hanna Adamska

Szkolenie: "Psychologia klienta w Biurze Podróży"

Krzysztof Adamski

Szkolenia: "Sprzedaż i obsługa klienta w Biurze Podróży", "Negocjacje" i "Zarządzanie Biurem Podróży"

Trener biznesu, psycholog, psychoonkolog.
W swojej pracy stawia na efektywność. Bardzo ważne dla niej jest by każda osoba mogła wykorzystać konkretne narzędzia i metody poznane na moich szkoleniach. Kiedy ma okazję pomaga je wdrażać podczas indywidualnych sesji coachingowych. Konstruując program szkolenia zawsze patrzy na cel. Istotne jest dla niej zaangażowanie obu stron, jasne zdefiniowanie celu i drogi do jego realizacji.
W szkoleniach wykorzystuje metodologię uczenia dorosłych, techniki kreatywne oraz podążanie za uczestnikami. Projekty, które miała okazję realizować spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem uczestników i klientów. Przyczyniły się one do wzrostu wskaźników sprzedaży, podniesienia motywacji i zaangażowania pracowników oraz długofalowej współpracy. Pracując kiedyś jako doradca klienta zna realia rynku, klientów i sposoby na skuteczną sprzedaż.

Od 2009 prowadzi szkolenia specjalnie przygotowane dla branży turystycznej.
W 2011 roku przeprowadził analizę możliwości zwiększenia skuteczności sprzedaży na rynku usług turystycznych. Celem było stworzenie systemowego podejścia do sprzedaży wyjazdów turystycznych, tak aby zwiększyć skuteczność doradców pracujących w biurach podróży. Badanie potrzeb rynku zrealizował w formie badania typu tajemniczy klient. Do tej pory odwiedził ponad 300 różnych biur podróży w całym kraju.
Opracowane rozwiązania sprawdziły się już w 2011 roku podczas szkoleń dla Travelplanet.pl (już w miesiącach szkolenia, kwiecień/maj, uzyskano wzrost skuteczności i wyniku sprzedażowego) oraz w kolejnych latach w innych Biurach Podróży. Obecnie realizuje otwarte szkolenia dla doradców agencyjnych i franczyzowych biur podróży. W ich wyniku uczestnicy osiągnęli wymierny wzrost ilości sprzedanych wycieczek już kilka dni po powrocie ze szkolenia. Proponowane rozwiązania są na bieżąco dostosowywane do dynamicznie zmieniającego się polskiego rynku turystycznego i procesu decyzyjnego klientów.