Ech te maile… Przygotowujesz ofertę, szukasz w MerlinX, analizujesz, wysyłasz i… cisza. Nie odpisuje, nie wiesz czy przeczytał, nie wiesz czy jest nadal zainteresowany. Jak tworzyć maile z ofertami do klientów? Jak zwiększyć skuteczność? Jak nie marnować czasu? Te odpowiedzi znajdziesz w tym kursie.
Program szkolenia
1. Zakończenie maila do klienta
Dlaczego "W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt" to najgorsze zakończenie maila sprzedażowego do klienta jakie można wymyślić? Jak prawidłowo zakończyć mail z ofertą aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż lub przynajmniej na ponowny kontakt? Na czym polega sprzedaż przez e-mail? Jaki jest cel komunikacji mailowej z klientem?
2. Jak klienci czytają maile?
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że klient otrzymał od Ciebie maila z ofertą. W nim były wszystkie informacje a mimo to on twierdził, że w mailu części informacji nie było. Jak to jest możliwe? To jaką część maila czytają klienci i jak w takim razie konstruować maila z ofertą?
3. Zasady budowania ciekawości
Wszyscy wiemy, że kluczem do zaakceptowania treści i wyboru oferty jest odpowiednie zainteresowanie nią klienta. Na początku chodzi o to by klient przeczytał, później wziął pod uwagę a na koniec żeby kupił.
4. Szablon wiadomości e-mail
Nic do dać nic ująć. Tylko konkretne bloki z jakich powinien składać się skuteczny sprzedażowo e-mail.
5. Tytuł maila do klienta
Co umieścić w tytule? Co się sprawdza a co nie? Jak sprawić aby klient odczytał właśnie mojego maila?
6. Powitanie
Jak rozpocząć wiadomość e-mail? "Szanowny Panie", "Witam" czy "Dzień dobry"?
7. Tekst na początek
"W nawiązaniu do Państwa wiadomości" czy od razu "grubej rury" czyli "Hotel, wyżywienie, termin..."
8. Treść oferty
Jak wskazać treść oferty? Budowanie wartości oferty w oczach klienta czytającego wiadomość e-mail z Biura Podróży.
9. Odnośniki do oferty
PDF-y, IBE linki, skróty do strony WWW Biura Podróży, same opisy? Co wybrać? Jaka jest skuteczność?
10. Zakończenie i stopka
To jak zakończyć e-maila aby był sprzedażowy? Co ze stopką? Logo, adresem, telefonem? Co jeszcze umieścić?
11. Technikalia na koniec
Kilak uwag technicznych odnośnie wysyłania maili do klientów. System do wysyłania maili, linki śledzące, pixel Facebooka, analityka Google. O rany! Nie bój się. Będzie łatwo i bez technicznego bełkotu. Z przykładami.
Dodaj komentarz