• Przejdź do treści
  • Skip to footer

Trener Turystyki

Jak zwiększyć sprzedaż w Biurze Podróży

  • Kursy on-line
    • Wzrost sprzedaży wycieczek
    • Sprzedaż wycieczek przez e-mail
  • Szkolenia stacjonarne
    • Kalendarz szkoleń
    • Wzrost sprzedaży wycieczek
    • Biuro Podróży w social media
    • Psychologia klienta Biura Podróży
    • Negocjacje w Biurze Podróży
    • Zarządzanie Biurem Podróży
  • Strefa wiedzy
    • Szkolenia Trener Turystyki
    • Porady w Dwie Minuty
    • 7 grzechów Biur Podróży
    • Webinaria i Facebook Live
    • Sprzedaż
    • Zarządzanie
    • Marketing on-line
  • Kontakt
Sprzedaż wycieczek przez e-mail

Sprzedaż wycieczek przez e-mail

Ech te maile… Przygotowujesz ofertę, szukasz w MerlinX, analizujesz, wysyłasz i… cisza. Nie odpisuje, nie wiesz czy przeczytał, nie wiesz czy jest nadal zainteresowany. Jak tworzyć maile z ofertami do klientów? Jak zwiększyć skuteczność? Jak nie marnować czasu? Te odpowiedzi znajdziesz w tym kursie.

Program szkolenia

1. Zakończenie maila do klienta

Dlaczego "W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt" to najgorsze zakończenie maila sprzedażowego do klienta jakie można wymyślić? Jak prawidłowo zakończyć mail z ofertą aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż lub przynajmniej na ponowny kontakt? Na czym polega sprzedaż przez e-mail? Jaki jest cel komunikacji mailowej z klientem?

2. Jak klienci czytają maile?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że klient otrzymał od Ciebie maila z ofertą. W nim były wszystkie informacje a mimo to on twierdził, że w mailu części informacji nie było. Jak to jest możliwe? To jaką część maila czytają klienci i jak w takim razie konstruować maila z ofertą?

3. Zasady budowania ciekawości

Wszyscy wiemy, że kluczem do zaakceptowania treści i wyboru oferty jest odpowiednie zainteresowanie nią klienta. Na początku chodzi o to by klient przeczytał, później wziął pod uwagę a na koniec żeby kupił.

4. Szablon wiadomości e-mail

Nic do dać nic ująć. Tylko konkretne bloki z jakich powinien składać się skuteczny sprzedażowo e-mail.

5. Tytuł maila do klienta

Co umieścić w tytule? Co się sprawdza a co nie? Jak sprawić aby klient odczytał właśnie mojego maila?

6. Powitanie

Jak rozpocząć wiadomość e-mail? "Szanowny Panie", "Witam" czy "Dzień dobry"?

7. Tekst na początek

"W nawiązaniu do Państwa wiadomości" czy od razu "grubej rury" czyli "Hotel, wyżywienie, termin..."

8. Treść oferty

Jak wskazać treść oferty? Budowanie wartości oferty w oczach klienta czytającego wiadomość e-mail z Biura Podróży.

9. Odnośniki do oferty

PDF-y, IBE linki, skróty do strony WWW Biura Podróży, same opisy? Co wybrać? Jaka jest skuteczność?

10. Zakończenie i stopka

To jak zakończyć e-maila aby był sprzedażowy? Co ze stopką? Logo, adresem, telefonem? Co jeszcze umieścić?

11. Technikalia na koniec

Kilak uwag technicznych odnośnie wysyłania maili do klientów. System do wysyłania maili, linki śledzące, pixel Facebooka, analityka Google. O rany! Nie bój się. Będzie łatwo i bez technicznego bełkotu. Z przykładami.

Kurs on-line w przygotowaniu

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Footer CTA

Szkolenia dla Biur Podróży

Jednym z nawiększych form uznania w stosunku do moich rozwiązań dla Biur Podróży było stwierdzenie "Czy mógłbyś nie szkolić naszej konkurencji?". Oraz odpowiedzi na pytanie w ankiecie "Komu polecisz to szkolenie?" w stylu "Nikomu. Nie chcę by moja konkurencja wiedziała to co ja!".
Dzięki temu wiem, że tworzę coś wyjątkowego co naprawdę działa.


zapisz się na szkolenie

  • Strona Facebook
  • Grupa „Szkolenia dla Biur Podróży”
  • Sales Brain Polska

Prawa autorskie © 2021 · Sales Brain Polska sp. z o.o. · Polityka prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności