Teraz szkolenie, które zrewolucjonizowało sprzedaż w wielu Biurach Podróży również w formie kursu on-line. Zobacz co możesz zmienić aby zwiększyć ilość sprzedawanych wycieczek.
Program szkolenia
1. Dlaczego klienci kupują wycieczki?
Co powoduje, że jedni klienci kupują wycieczkę szybko natomiast inni zwlekają? Co jest przyczyną "chodzenia klientów od Biura do Biura"? Jakie błędy popełniają doradcy i co zmienić?
2. Proces zakupu a proces sprzedaży
O czym zapominasz sprzedając wycieczkę? Gdzie ucieka sprzedaż? Kiedy jest najlepszy moment żeby zaproponować rezerwację?
3. Potrzeby i oczekiwania klienta
Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę o tym jakiej wycieczki szuka klient? Jak wykorzystać ten etap do sprzedaży? Jak i jakie pytania zadawać? Dlaczego nie warto od razu przechodzić do prezentowania oferty?
4. Prezentacja czyli dlaczego jedna oferta
Dlaczego "opcjonalna", "wstępna" i "do niczego nie zobowiązująca" rezerwacja to najgorszy błąd jaki możesz zrobić? Co powoduje, że klienci kupują akurat daną wycieczkę? Na czym polega zasada 10-6-2 i dlaczego nie warto tracić czasu? Jakie są najbardziej skuteczne metody budowania wartości w oczach klienta?
5. Proponowanie rezerwacji
Sprawdzone zdania prowadzące do rezerwacji. Etapy zamykania sprzedaży wycieczki. Jak sprawdzać czy klient jest gotów by kupić wycieczkę? Jak postępować z klientem "muszę przemyśleć", "porozmawiać z...", "muszę się zastanowić", "jeszcze nie teraz"? "Na razie dziękuję" i co dalej?
6. Jak sprawić by klienci wracali
Klient kupił w moim Biurze wycieczkę w tym roku, co robić by kupił w następnym? Strategie budowania lojalności klientów. Jak i kiedy kontaktować się z klientami? Jak spowodować by polecali moje Biuro Podróży swoim znajomym?
Dodaj komentarz