• Przejdź do treści
  • Skip to footer

Trener Turystyki

Jak zwiększyć sprzedaż w Biurze Podróży

  • Kursy on-line
    • Wzrost sprzedaży wycieczek
    • Sprzedaż wycieczek przez e-mail
  • Szkolenia stacjonarne
    • Kalendarz szkoleń
    • Wzrost sprzedaży wycieczek
    • Biuro Podróży w social media
    • Psychologia klienta Biura Podróży
    • Negocjacje w Biurze Podróży
    • Zarządzanie Biurem Podróży
  • Strefa wiedzy
    • Szkolenia Trener Turystyki
    • Porady w Dwie Minuty
    • 7 grzechów Biur Podróży
    • Webinaria i Facebook Live
    • Sprzedaż
    • Zarządzanie
    • Marketing on-line
  • Kontakt
Wzrost sprzedaży wycieczek

Wzrost sprzedaży wycieczek

Teraz szkolenie, które zrewolucjonizowało sprzedaż w wielu Biurach Podróży również w formie kursu on-line. Zobacz co możesz zmienić aby zwiększyć ilość sprzedawanych wycieczek.

Program szkolenia

1. Dlaczego klienci kupują wycieczki?

Co powoduje, że jedni klienci kupują wycieczkę szybko natomiast inni zwlekają? Co jest przyczyną "chodzenia klientów od Biura do Biura"? Jakie błędy popełniają doradcy i co zmienić?

2. Proces zakupu a proces sprzedaży

O czym zapominasz sprzedając wycieczkę? Gdzie ucieka sprzedaż? Kiedy jest najlepszy moment żeby zaproponować rezerwację?

3. Potrzeby i oczekiwania klienta

Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę o tym jakiej wycieczki szuka klient? Jak wykorzystać ten etap do sprzedaży?  Jak i jakie pytania zadawać? Dlaczego nie warto od razu przechodzić do prezentowania oferty?

4. Prezentacja czyli dlaczego jedna oferta

Dlaczego "opcjonalna", "wstępna" i "do niczego nie zobowiązująca" rezerwacja to najgorszy błąd jaki możesz zrobić? Co powoduje, że klienci kupują akurat daną wycieczkę? Na czym polega zasada 10-6-2 i dlaczego nie warto tracić czasu? Jakie są najbardziej skuteczne metody budowania wartości w oczach klienta?

5. Proponowanie rezerwacji

Sprawdzone zdania prowadzące do rezerwacji. Etapy zamykania sprzedaży wycieczki. Jak sprawdzać czy klient jest gotów by kupić wycieczkę? Jak postępować z klientem "muszę przemyśleć", "porozmawiać z...", "muszę się zastanowić", "jeszcze nie teraz"? "Na razie dziękuję" i co dalej?

6. Jak sprawić by klienci wracali

Klient kupił w moim Biurze wycieczkę w tym roku, co robić by kupił w następnym? Strategie budowania lojalności klientów. Jak i kiedy kontaktować się z klientami? Jak spowodować by polecali moje Biuro Podróży swoim znajomym?

Kurs on-line w przygotowaniu

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Footer CTA

Szkolenia dla Biur Podróży

Jednym z nawiększych form uznania w stosunku do moich rozwiązań dla Biur Podróży było stwierdzenie "Czy mógłbyś nie szkolić naszej konkurencji?". Oraz odpowiedzi na pytanie w ankiecie "Komu polecisz to szkolenie?" w stylu "Nikomu. Nie chcę by moja konkurencja wiedziała to co ja!".
Dzięki temu wiem, że tworzę coś wyjątkowego co naprawdę działa.


zapisz się na szkolenie

  • Strona Facebook
  • Grupa „Szkolenia dla Biur Podróży”
  • Sales Brain Polska

Prawa autorskie © 2021 · Sales Brain Polska sp. z o.o. · Polityka prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności