Z przymrużeniem oka, na wesoło, ale merytorycznie.
Co koniecznie trzeba robić żeby nie sprzedawać wycieczek lub, żeby klienci nie chcieli kupić? Właśnie to o czym opowiadam w tych kilkuminutowych filmach.
A jeśli chcesz sprzedawać i by klienci kupowali - rób odwrotnie.
Tylko po co?
Zapraszam do przekazywania wszystkich swoich klientów do mojego Biura Podróży "Go To Hell Travel".
Bardzo chętnie się nimi zaopiekuję i sprzedam im te wycieczki, które im zaproponowaliście.
Wycieczki, których oni jeszcze ich nie zarezerwowali, bo powiedzieli "muszę przemyśleć", chodzą od Biura do Biura, nie odpowiadają na maile lub nie odbierają telefonów.
Traktuj swojego klienta jak petenta. Zapominaj o stałych klientach. Nigdy nie proponuj rezerwacji, niech proszą.
Dawaj rabaty klientom, zniżki. 50, 100, 200 zł - oddaj całą prowizję. Konkuruj ceną, a nie wiedzą i umiejętnościami.
Nie sprzątaj swojego Biura Podróży. Nigdy nie dbaj o czystość witryny. Nie zmieniaj ofert w witrynie, po co?
Obsługuj tylko swoich klientów. Klienci koleżanki z Biura niech przyjdą gdy ona będzie w pracy lub idą do konkurencji.
Zarzuć klienta mnogością informacji. Niech klient wie jak wiele masz ofert. Bądź Biurem Informacji Turystycznej.
Okazuj niezdecydowanym klientom złość i zniecierpliwienie. "Co ma Pani jeszcze?", a co masz mieć!!!?
Nic nie rób. Czekaj na klienta. Nie dzwoń do nich. To oni sami mają przychodzić! Przecież wiedzą gdzie masz Biuro!